Які основні правила обміну та повернення товару?
Ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам. У нашій компанії обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки, можливий за дотримання таких умов:
– у вас зберігся касовий чек (витратна накладна) щодо придбання товару;
- Збережені заводські пломби, захисні плівки на товарі;
– збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів у одноразовій (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася;
– товар немає слідів експлуатації;
– у наявності оригінальна, цілісна упаковка товару та його комплектуючих;
– збережено повну комплектацію товару, передбачену виробником: аксесуари, витратні матеріали, супровідну документацію, гарантійний талон, програмне забезпечення та інше.
Повернення коштів:
– при готівковій формі оплати у пункті видачі за адресою вул. Каунаська 13, корпус А2 - протягом 5 хвилин;
– при оплаті VISA/MasterCard з моменту повернення товару до магазину – протягом 24 годин;
– при безготівковій формі оплати - протягом 24 годин, після отримання оригіналу листа на повернення та зворотної накладної.
Що робити, якщо товар, яким ви не користувалися, не підійшов вам?
КРОК 1: переконатися, що від дати покупки минуло трохи більше 14 днів.
КРОК 2: звернутися до нашого офісу, за адресою Київ, вул. Каунаська 13, корпус А2, з товаром у заводській упаковці та повною його комплектацією.
КРОК 3: при собі необхідно мати документ, що підтверджує купівлю (касовий чек, рахунок-фактура або видаткова накладна) та документ, що засвідчує особу (паспорт, права водія, закордонний паспорт, пенсійне посвідчення тощо).
Якщо ви перебуваєте в іншому місті, то відправка товару здійснюється за рахунок замовника до складу постачальника.
Як повернути чи обміняти товар неналежної якості?
Обмін та повернення товару неналежної якості можливий за наявності:
– документу, що підтверджує купівлю товару (касовий чек, видаткова накладна тощо);
– акту (висновку) авторизованого сервісного центру виробника щодо його не ремонтопридатності (наявності суттєвого недоліку);
– правильно оформленого оригіналу гарантійного талону на товар;
– повної комплектації товару відповідно до інструкції виробника;
– письмової заяви на обмін або повернення грошових коштів.
Що таке товар неналежної якості?
Товар неналежної якості – це товар, наявність недоліку якого має підтвердження у вигляді акту (висновку) авторизованого сервісного центру виробника.
Суттєвий недолік – недолік, за якого є неможливим або неприпустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, що виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення з'являється знову за нелазежними від покупця причинами та при цьому має наступні риси: він не може бути усунений; його усунення потребує більш ніж 14 днів; робить товар суттєво інакшим, ніж це передбачено договором.
Коли не можна обміняти чи повернути товар?
Підставою для відмови в обміні або ж поверненні товару, передусім, может бути недотримання вище зазначених умов. Окрім того, у випадку, коли товар належить до переліку товарів, що не підлягають обмінові й поверненню, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року. Зверніть увагу, що до таких товарів за Законом належать трубні матеріали.